Monday, 4 August 2014

Exactly the same amount I was sued for when I was still koolyarns...only difference was...I never budged or apologized cause what i said was true.

Anywaiz.....ICON magazine has issued a public apology to Tubaba after he filed a 100 million naira lawsuit against them for publishing a false story about him. On March 3rd 2014, ICON posted a front page story of tuface impregnating a lagos banker.

The silly editor did not even put his name...see the apology below....

Different Themes
Written by Dondumex

Nigeria's King blogger, entrepreneur and God-lover.